Servicii specifice accesarii programelor cu finantare nerambursabila si implementarii proiectelor europene
Descarcati Oferta Servicii
Oferta de Servicii include:
-
A) Servicii de consultanţă la elaborarea cererii de finanțare /a planului de investiții;
+ Consultanţă pentru intocmirea si depunerea documentatiei aferenta cererii de finantare -
B) Serviciil de consultanţă în domeniul managementului execuţiei investiţiei sau administrarea contractului de execuţie (managementul de proiect).
-
C) Servicii de consultanţă la elaborarea, organizarea si derularea procedurilor de achiziţii
-
D) Consultanta pentru optimizare financiar-contabilia si fiscala
+ Consultanta privind Facilitatile fiscale si Oportunitatile de finantare nerambursabila pentru perioada 2021 – 2027
Tarife standard
– Intre 5% si 10% din Valoarea Finantarii pentru contractele incheiate inainte de data inceperii depunerilor dosarelor
– Avans* 1% din Valoarea Finantarii (minim ~500 Euro) la semnarea contractului
+ Diferenta doar dupa castigarea finantarii ~esalonat pe parcusul implementarii proiectului
–––––-
Oferta este negociabila insa NU preluam proiecte Fara plata Avansului!
–––––-
- Servicii de Asistenta si Consultanta in Accesarea de Finantari Nerambursabile
- Elaborare Plan afaceri, Consultanta in managementul de proiect, Cerere de finantare + documentatie adiacenta
- Comision Analiza Dosar + Fezabilitate
- 500 RON / beficiar – pers. juridica ( in cazul in care in acest moment nu aveti pers. juridica acest onorariu este destinat unui pachet de servicii pentru parcurgerii primului pas de infiintare a firmei, asigurandu-va de asistenta noastra pentru ca start-up-ul (firma nou infiintata) sa fie unul eligibil. In acest onorariu sunt incluse de asemenea, si va asiguram prin intermediul Cabinetului de Expert Contabil al domnului Mihai Mandru, serviciile de contabilitate pentru societatea nou infiintata pana in momentul inceperii activitatii sau momentul obtinerii finantarii ( minim 2 luni ). Mai multe detalii despre serviciile de contabilitate pe care le oferim puteti sunt disponibile pe https://mihaimandru.wordpress.com )
- 500 RON / beficiar – pers. juridica ( in cazul in care in acest moment nu aveti pers. juridica acest onorariu este destinat unui pachet de servicii pentru parcurgerii primului pas de infiintare a firmei, asigurandu-va de asistenta noastra pentru ca start-up-ul (firma nou infiintata) sa fie unul eligibil. In acest onorariu sunt incluse de asemenea, si va asiguram prin intermediul Cabinetului de Expert Contabil al domnului Mihai Mandru, serviciile de contabilitate pentru societatea nou infiintata pana in momentul inceperii activitatii sau momentul obtinerii finantarii ( minim 2 luni ). Mai multe detalii despre serviciile de contabilitate pe care le oferim puteti sunt disponibile pe https://mihaimandru.wordpress.com )
- Consultanta si asistenta pe toata durata fazei de implementare
-
Plata se face conform devizului investitiei dupa acordarea finantarii
-
- Servicii de Asistenta si Consultanta in Management
- Elaborare/Analiza pentru Plan de afaceri / Studii de fezabilitate / Oportunitati investitii
- Intre 150 RON si 250 RON / ora
- Intocmire dosar finantare la instutii de credit – Banci / IFN-uri
- 1 – 2 % din valoarea investitiei
- Elaborare/Analiza pentru Plan de afaceri / Studii de fezabilitate / Oportunitati investitii
- Consultanta in domeniul Financiar-Contabil / Reprezentare Fiscala – servicii Expert Contabil
- Include participare la sediul clientului, asistenta telefonica + 10 ore back-office
- Incepand de la 200 € / luna / companie/pers. juridica
- Discount-uri semnificative (pana la 75%) pentru start-up-uri, in special SRL-D-uri in primele luni de activitate sau pana atingerea unei cifre de afaceri
- Include participare la sediul clientului, asistenta telefonica + 10 ore back-office
**în cadrul programelor europene serviciile de consultanţă reprezintă o cheltuială eligibilă aferentă costurilor de management şi fac parte din cheltuielile ce pot fi contractate anterior demarării proiectelor si ulterior rambursate în cadrul acestora.
Servicii specifice accesarii de fonduri europene
-Identificarea celei mai bune solutii de finantare pentru obiectivul investitional
(solutie personalizata);
–Intocmirea cererii de finantare conform specificatiilor din ghidul de aplicare aplicabil potrivit obiectivului de investitie ce face subiectul finantarii si elaborarea documentatiei aferente proiectului conform cerintelor procedurale din ghidul de aplicare, a planului de afaceri si a altor documente solicitate conform Ghidului Solicitantului, cu exceptia detaliilor de natura tehnica specifice domeniului de aplicare ce vor fi completate de catre expertul desemnat de catre beneficiar, realizarea previziunilor economico-financiare (venituri, cheltuieli, fluxuri de numerar, indicatori financiari) – bugetul proiectului.
-Asistenta privind Evaluarea Proiectului de catre un Expert Evaluator, in concordanta cu principiile Grilei de Evaluare aferente Ghidului corespunzator
-Asistenta la depunerea Proiectului pentru obiectivul investitional
-Redactarea raspunsurilor la solicitarile de informatii suplimentare formulate de catre Autoritatea de Management sau Organismele Intermediare
-Gestiunea eficienta a relatiei cu Autoritatile Publice implicate in gestiunea fondurilor nerambursabile (Autoritati de Management, Organisme Intermediare, etc.) in etapa de depunere a Cererilor de Finantare.
Servicii specifice in cadrul implementarii proiectului finantat din fonduri europene
-Consultanta in domeniul managementului de proiect privind realizarea rezultatelor propuse, inclusiv, coordonarea echipei Beneficiarului si organizarea de sedinte de lucru
-Asistenta la intocmirea dosarelor de plata/rambursare in vederea obtinerii de catre beneficiar a ajutorului financiar nerambursabil.
–Asistenta in cadrul controalelor din partea Autoritatii de Management si Organisme Intermediare
-Asistenta la intocmirea rapoartelor (lunare, trimestriale, finale) conform instructiunilor emise de Autoritatile de Management si Organisme Intermediare
Servicii de specialitate privind achizitiile publice
– Consultanta si asistenta in intocmirea dosarelor de achizitie publica derulata de Achizitor in legatura cu obiectivul investitional aferente bunurilor achizitionate, serviciilor prestate si lucrarilor executate conform procedurilor de achizitii in vigoare
Tipuri de servicii pe care le oferim impreuna cu partenerii nostrii
Consultanţă strategică
Managementul operaţiunilor/organizaţiilor
|
Consultanţă în Resurse Umane
|
Project Management
|
Managementul schimbării
|
Consultanţă IT
|
Dezvoltare şi integrare
|
Servicii de management al tehnologiei informaţiei
|
Servicii de management întreţinere reţele de calculatoare
|
Externalizarea proceselor de afaceri (Business Process Outsourcing).
|
Alte servicii de consultanţă
|
Vezi si
- [2022] Programul COMERȚ ȘI SERVICII – GRILA DE PUNCTAJ SI PROCEDURĂ DE IMPLEMENTARE
- About
- Acasa
- Blog
- Cariera in Consultanta
- Cart
- Checkout
- Consultanta Accesare Finantari Nerambursabile
- Consultanta Implementare Proiecte
- Consultanti
- Contact
- Contact
- Dotarea și Renovarea Cabinetelor Medicale cu ajutorul Fondurilor Europene disponibile prin PNRR C12 | 2023
- Experienta
- Finanțare HoReCa 2 – 2022
- Finanțare pentru sectorul cultural
- Finantari
- Fonduri nerambursabile | Programe Guvernamentale si Europene
- Ghid final 2022 Investitii POC 4.1.1 – Ghidul solicitantului consolidat în urma consultării publice
- Ghid Final PNRR – I1.1: Cabinete ale medicilor de familie sau asocieri de cabinete de asistență medicală primară
- IMM-AGRI-FOOD / POC 4.1.2 – Granturi pentru capital de lucru acordate entităților din domeniul agroalimentar – OUG 61/2022
- Infiintari Firme – Asistenta si Consultanta pentru inceperea corecta a unei afaceri
- Microintreprinderi si IMM – Sud Muntenia
- Modernizarea şi dezvoltarea stațiunilor balneare și balneoclimatice [2022] Schema de MINIMIS
- My account
- Oportunitati de Finantare 2022 | Programe Guvernamentale cu Finantare Nerambursabila din Bugetul de Stat sau Fonduri Europene destinate IMM-urilor
- Oportunitati Finantari 2019
- Optimizare Fiscala
- Parteneri
- Parteneri Synergy Media Networks EU
- Parteneriate
- Portofolio
- Preturi, Tarife si Onorarii Standard 2025 Servicii de Consultanta in Management si Afaceri sau pentru Accesarea de Fonduri Europene & Finantari Nerambursabile
- Procedura Finala Masura 3 OUG 130 / 2020 – Granturi pentru investiții | Planul de Afaceri, Ghidul si Formularele actualizate conform OUG 174 / 2020 => Grant intre 50.000 si pana la 200.000 Euro destinat IMM -urilor pentru investiții în activități productive ca urmare a “pandemiei” COVID .. #1984
- Programul de Digitalizare destinat IMM-urilor 2023/2024
- Programul Național de Dezvoltare Rurală |PNRR 2020 V13 – 2021
- Project Details
- Sample Page
- Shop
- sitemap
- Contact