Servicii Management de Proiect | Asistenta implementare proiect/plan de afaceri
Activitățile de management al proiectului oferite de noi constau în următoarele activități:
-
-
-
-
Urmărirea și managementul proiectului pe toată perioada de derulare al acestuia din punct de vedere al cerințelor programului de finanțare;
-
Realizarea monitorizării activităților proiectului:
-
urmărirea gradului de îndeplinire a activităților conform graficului de activități al proiectului și informarea în scris al Achizitorului cu privire la orice întârziere în derularea proiectului și propuneri clare de remediere și readucere a graficului activităților în parametrii inițiali;
-
monitorizarea din punct de vedere cantitativ și calitativ a proiectului cu respectarea și încadrarea în bugetul proiectului și în graficul de activități al acestuia;
-
urmărirea termenelor de livrare a rezultatelor proiectului, a documentelor oficiale și de efectuare a plăților și notificarea în timp util a echipei de proiect în acest sens;
-
notificarea în scris în timp util al Achizitorului despre eventualele nereguli, întârzieri, abateri privind activitatea prestatorilor sau a activităților proiectului și elaborarea de propuneri de soluționare ale acestora;.
-
-
-
-
-
Asistență în elaborarea rapoartelor de progres lunare/periodice în conformitate cu cerințele finanțatorului;
-
Asistență în elaborarea cererilor de rambursare / plată în conformitate cu cerințele finanțatorului;
-
Asistență în elaborarea tuturor notificărilor, a propunerilor de acte adiționale, împreună cu întreaga documentație atașată, conform cerințelor și termenelor contractului de finanțare ce se impun în cadrul proiectului;
-
Asistență în elaborarea documentelor solicitate de Finantator prin Autoritatea de Management (AM) și de alte organisme privind furnizarea de date și informații în ceea ce privește derularea Contractului de finanțare;
-
Asistență în pregătirea documentațiilor solicitate de Organismul Intermediar/Autoritatea de Management și participarea la vizitele de monitorizare și de verificare efectuate de acestea sau alte structuri cu atribuții de control/ verificare/ audit a finanțărilor nerambursabile din fondurile structurale
Echipa noastra de experti va fi alcatuita din:
-
Manager de proiect,
Managerul de proiect va avea următoarele sarcini:
-
Supraveghează desfășurarea proiectului și coordonează echipa de implementare a proiectului;
-
Urmărește gradul de îndeplinire a activităților conform graficului de activități al proiectului;
-
Monitorizează proiectul din punct de vedere cantitativ și calitativ;
-
Monitorizează activitățile tuturor prestatorilor implicați în proiect;
-
Urmărește termenele de livrare a rezultatelor proiectului;
-
Urmărește îndeplinirea indicatorilor stabiliți prin Cererea de finanțare pentru măsurarea atingerii rezultatelor și obiectivelor proiectului;
-
Informează Achizitorul cu privire la orice întârziere în derularea proiectului și elaborează propuneri de remediere și readucere a graficului activităților în parametrii inițiali;
-
Întocmește rapoartele periodice privind progresul proiectului din punct de vedere cantitativ și calitativ;
-
Participă la realizarea documentațiilor necesare decontării cheltuielilor aferente proiectului cu Finanțatorul;
-
Elaborează notificările, propunerile de acte adiționale, conform cerințelor și termenelor contractului de finanțare ce se impun în cadrul proiectului;
-
Asigură respectarea legalității și conformității tuturor activităților și acțiunilor din cadrul proiectului;
-
Participă la evenimentele organizate în cadrul proiectului (de ex. ședințe), asigurând pregătirea adecvată a acestora;
-
Asigură un circuit informațional adecvat, discuții și feedback dintre diferiții actori;
-
Arhivează, organizează și păstrează documentele specifice activității pe care o desfășoară.
-
-
Responsabil financiar și achiziții
-
Coordonează activitățile financiare și derularea procedurilor de achiziții;
-
Participă la realizarea rapoartelor periodice;
-
Realizează managementul financiar al asistenței financiare;
-
Calculează necesarul de numerar pentru perioadele următoare și îl actualizează ori de câte ori este necesar;
-
Informează echipa de implementare cu privire la orice problemă, întârziere identificată și elaborează propuneri de remediere a problemelor apărute,
-
Monitorizează activitățile financiare și derularea procedurilor de achiziții, asigurând respectarea și încadrarea în parametrii stabiliți în cadrul proiectului aprobat;
-
Verifică încadrarea cheltuielilor în prețul contractelor încheiate în cadrul proiectului și urmărește îndeplinirea obligațiilor financiare contractuale;
-
Colaborează cu toți factorii implicați în realizarea proiectului în scopul îndeplinirii obiectivelor;
-
Urmărește termenele de livrare ale documentelor oficiale (justificative) aferente activității sale;
-
Urmărește și verifică eligibilitatea tuturor cheltuielilor efectuate astfel încât să respecte regulile de eligibilitate ale cheltuielilor conform legislației în vigoare, precum și termenii și condițiile contractului de finanțare;
-
Asigură respectarea legalității și conformității tuturor activităților și acțiunilor efectuate în scopul proiectului;
-
Elaborează și actualizează, ori de câte ori este necesar, programul achizițiilor;
-
Organizează și arhivează documentele aferente activității desfășurate
-
-
Responsabil promovare
Cu următoarele sarcini principale:
-
Identifică activitățile necesare pentru asigurarea transparenței și publicității proiectului aflat în derulare;
-
Gestionează imaginea publică a proiectului, menținând o atitudine favorabilă a publicului;
-
Îndeplinește toate activitățile legate de rolul de purtător de cuvânt (facilitează relația cu mass-media, oferă informații acesteia ori de câte ori este nevoie);
-
Coordonează activitatea de organizare de evenimente care au ca rol promovarea proiectului;
-
Se ocupă de promovarea proiectului, prin mijloace specifice stabilite în Cererea de finanțare și în Manualul de Identitate Vizuală a Programului;
-
Elaborează materialele de informare și promovare, conform cerințelor Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul;
-
Realizează, cu ajutorul echipei de proiect, materialele informative destinate comunicării interne și externe;
-
Elaborează rapoarte periodice proprii privind activitățile de promovare;
-
Asigură respectarea legalității și conformității tuturor activităților și acțiunilor de informare și promovare;
-
Organizează și arhivează documentele aferente activității desfășurate
-
Tarifele sunt negociabile si se stabilesc in functie de complexitatea proiectului si/sau a activitatilor propuse de dvs. in cadrul acestuia.
Cotatie de pret gratuita!
Contacteaza-ne Acum