1. Analiza financiara
• Previziunea fluxului de numerar, a veniturilor si cheltuielilor companiei dumneavoastra sau pentru proiectul de investitii pe care doriti sa-l demarati, precum si analiza indicatorilor financiari reprezinta instrumente fundamentale pentru luarea deciziei corecte care sa conduca la maximizarea profitului obtinut cu un efort investitional cat mai mic.
2. Consultanta BUSINESS TO BUSINESS
• Analiza pietei si urmarirea tendintelor in mediul de afaceri
Identificarea potentialilor clienti si a factorilor de decizie din firmele vizate
• Vizitarea companiilor, identificarea profilului acestora, a produselor si serviciilor lor – Colectarea la sursa a informatiilor despre firme si inregistrarea datelor conform standardelor societatii
• Determinarea nevoilor reale de promovare ale clientilor, in acord cu politica lor comerciala
• Abordarea potentialilor clienti
• Identificarea si propunerea de solutii personalizate, adecvate contextului
• Negocierea si incheierea contractelor aferente solutiilor agreate cu clientii
• Transmiterea catre compania-client a tuturor informatiilor necesare utilizarii sistemelor informatice la capacitatea reala, astfel incat oportunitatile de afaceri sa poata fi identificate si fructificate
• Consilierea clientilor pe parcursul derularii contractelor, in acord cu nevoile reale ale acestora
• Monitorizarea gradului in care sistemul a fost inteles si utilizat de catre client, Identificarea eventualelor impedimente si eliminarea acestora, reluarea, atunci cand este nevoie, a procesului de informare si instruire a clientului cu privire la modul de utilizare si la beneficiile sistemului
• Stabilirea si sustinerea de relatii optime cu clientii, orientate pe termen lung, respectand principiul castig-castig
• Fidelizarea si dezvoltarea portofoliului de clienti.
• Cresterea conturilor existente prin includerea graduala de noi servicii
• Promovarea sistemului in mediul de afaceri, sensibilizarea pietei
• Promovarea imaginii societatii prin profesionalismul serviciilor oferite, prestanta si calitatile personale ale consultantului.
3. Studii de fezabilitate
• Studiul de fezabilitate este un instrument care constituie suport decizional pentru investitor, intreprinzator, manager sau analist financiar. Analiza profesionista a datelor si informatiilor referitoare la investitia preconizata si interpretarea corecta a rezultatelor obtinute permite intreprinzatorului sa ia o decizie critica pentru afacerile sale: cand, cum si mai ales daca sa investeasca.
4. Studii de piata
• Studiul de piata va poate ajuta in definirea caracteristicilor produselor si serviciilor dumneavoastra in functie de cerintele si nevoile potentialilor clienti, va determina stabilirea corecta a nivelului preturilor in raport cu cererea de pe piata si calitatea ofertei si va permite identificarea segmentelor de piata si a volumului potential pentru afacerile companiei dumneavoastra.